Olej kokosowy na zdrowie i szczupłą sylwetkę

Olej kokosowy to fantastyczna alternatywa dla wszelkiego rodzaju tłuszczów stosowanych w kuchni. Jest to olej roślinny, który uzyskuje się z miąższu orzecha kokosa. Odkryłam go już dawno temu i od tamtej pory niezmiennie króluje w moim domu. Dodaje go do potraw, szczególnie używam go do smażenia (np. naleśników, ale nie tylko 🙂 ) i do pieczenia (z powodzeniem zastępuje masło). Idealnie zastępuje inne tłuszcze w diecie. Może być śmiało używany do kanapek, można nim nawet smarować pieczywo. A jak pachnie! Po prostu cudownie!

Olej kokosowy jest niezwykle zdrowy i co najlepsze przyczynia się do zmniejszenia wagi, dlatego jest polecany osobom otyłym i odchudzającym się. Pomaga schudnąć, a w szczególności umożliwia pozbycie się tkanki tłuszczowej nagromadzonej w okolicy brzucha! Olej kokosowy przyspiesza przemianę materii, a co najważniejsze, nie odkłada się w naszym organizmie w formie tkanki tłuszczowej lecz jest w całości przetwarzany na energię, która następnie wykorzystywana jest do spalania kalorii. Brzmi świetnie, prawda? 🙂 Co więcej jest niezwykle sycący, zatem stosując go w potrawach szybko i na dłużej zaspokoimy głód. Dzięki temu zjemy mniej oraz nie będziemy musieli często sięgać po przekąski 🙂

Stosując olej kokosowy w diecie możemy zrzucić około 0,5 kg tygodniowo. Wystarczy wyeliminować inne oleje i zastąpić je olejkiem kokosowym 🙂 Dla uzyskania optymalnych efektów należy spożywać około 2 łyżki olejku dziennie.

Sama stosuję i polecam. Na prawdę świetnie nadaje się do przygotowania mnóstwa potraw, nie tylko tych słodkich. Ja używam go zawsze do smażenia mięsa, nie zakłóca smaku potraw, a dodaje cudownego aromatu i egzotycznego posmaku.

Oto mój ulubieniec w kuchni;)

kokos3ja kokos 1